[O1] włącznik świateł

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dluwoj
    Classic
    • 2011
    • 3

    [O1] włącznik świateł

    Zamieszczone przez exportsubripp
    mysle ze przy ruszaniu ze swiatel jest podobnie gdzies do 70/80 na godzine a pozniej juz 1.4 jest szybszy
    no i pewnie tak jest
    Panowie, nie bądźmy dziećmi, sekunda różnicy w przyspieszeniu do setki między tymi samochodami to oczywiście w aspekcie "sportowym" to jest przepaść :lol:
    ale w codziennym życiu a zwłaszcza w jeździe typowo miejskiej nie ma większego znaczenia.

    ponadto, tą RÓŻNICĘ w przyspieszeniu może skutecznie zniwelować kierownik z grubszym tyłkiem albo inne zastosowane koła.

    1197 a 1390cm3 to nawet nie są 2 setki wódki :szeroki_usmiech

    17KM, 15Nm to są takie różnice, których w mocniejszych silnikach się praktycznie nie czuje.

    z tym, że ja nie jestem maniakiem urywania kolejnych ułamków sekund, a raczej chodzi o ogólne wrażenia z jazdy, które IMO w tym przypadku i właśnie w jeździe miejskiej będą IMO bardzo podobne, ze wzrostem prędkości i obciążenia, 1,4 oczywiście będzie trochę lepszy i tyle.
    dluwoj
  • leo111180
    Classic
    • 2010
    • 29

    #2
    [O1] włącznik świateł

    Witam.
    Podpowiedzcie proszę jak wyciągnąć włącznik świateł.
    Próbowałem podważyć, ale ulegała tylko prawa strona(tam gdzie regulacja wysokości świateł.

    Komentarz

    • mamaj12
      RS
      • 2009
      • 1956
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Szukajka nie gryzie
      Wciskasz pokrętło do środka i przekręcasz lekko w prawo z wyczuciem.
      Proszę o +ika
      obecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
      wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

      Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl

      Komentarz

      • leo111180
        Classic
        • 2010
        • 29

        #4
        Dzięki już kliknąłęm
        Pozdrowienia.

        [ Dodano: Wto 09 Mar, 10 19:36 ]
        Jeszcze jedno.
        czy wjdzie on na tyle żeby odpiąć kostkę?
        A potem czy mogę jakoś wyciągnąć obudowę?

        Komentarz

        • Jeżyk
          Rider
          • 2009
          • 691

          #5
          leo111180, zobacz TU
          Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.

          Komentarz

          • leo111180
            Classic
            • 2010
            • 29

            #6
            Dzięki "Jerzyk"
            Ale nie sprecyzowałem tematu.
            Chcę wyciągnąć włącznik wraz z obudową,ponieważ chcę zdjąć część kokpitu( tę pod kierownicą) Mam tam trochę do podłubania.
            wszystkie śrubki poodkręcałem ale coś jeszcze trzyma.Myślę że coś przy włączniku,dlatego chcę go zdemontować z obudową.Będzie wtedy lżej zajrzeć.

            Komentarz

            • krzysiek80
              Ambiente
              • 2010
              • 182

              #7
              kolego musisz go dobrze podwarzyc az wyjdzie z obudowa juz to robilem kilka razy i wtedy wypniesz kostke powodzenia

              Komentarz

              • leo111180
                Classic
                • 2010
                • 29

                #8
                Dzięki "krzysiek80"
                myślę że najpierw go wyjmę lekko z obudowy,a potem podważę obudowę.
                Może nic nie połamię.he.he.

                Komentarz

                • marekzu
                  L&K
                  • 2007
                  • 1412
                  • Superb II combi (3V5)

                  #9
                  Zamieszczone przez leo111180
                  wszystkie śrubki poodkręcałem ale coś jeszcze trzyma
                  jesli wszystkie odkreciles to tam juz nic nie trzyma - a napewno nie wylacznik swiatel

                  Komentarz

                  • Sinner
                    Drive
                    • 2009
                    • 68

                    #10
                    Ja odkręciłem skrzynkę z bezpiecznikami z lewej, odsunąłem ja na bok i wpychając rękę po łokieć jakoś dałem rade od wew coś odhaczyć przy włączniku i z tego co pamiętam to faktycznie jest tam jeszcze jakaś śruba pod włącznikiem trzymająca ten plastik.
                    Skodżitsu AGR+ by Dynosoft

                    Komentarz

                    • marekzu
                      L&K
                      • 2007
                      • 1412
                      • Superb II combi (3V5)

                      #11
                      no pod wlacznikiem jest sruba wiec wszystkich nie odkrecil

                      Komentarz

                      • leo111180
                        Classic
                        • 2010
                        • 29

                        #12
                        No właśnie pod obudową włącznika byłą jeszcze jedna śruba.
                        po jej odkręceniu schodzi kawał kokpitu i dostęp do wszystkiego pod kierownicą idealny. Dziękuje wszystkim za pomoc

                        Komentarz

                        Pracuję...